tisdag 31 december 2013

Årets sista pyssel

Julklappskuddar till mina två äldsta ♥

 
Med vita snöflngor som passar min Johanna

 
Färgglada mormorsrutor som matchar min Sofia
 
Oj, vilket kreativt år jag haft!! När jag summerar min kreativitet blir jag alldeles varm av glädje. Min kreativa förmåga är jag rädd om dessutom har den utvecklats till en helt annan nivå än jag trodde var möjligt. Spännande tider har jag framför mig och ytterligare ett spännande nytt år. Lägger ut mina Topp 10 favoriter om ngn dag ♥
 
Önskar er alla en underbar NYÅRS afton. Jag kurerar mig och hoppas på att tillfriskna fort från en typisk "Nu-blir-jag-ledig-förkylning-med-feber" Hade ju tänkt en massa roligt nu under mina lediga dagar. Inte vara sjuk! Så jag håller tummarna, kryper ner under filten och njuter av kvällens alla härliga roliga filmer som TVns alla olika kanaler visar! ♥
 
Kram & Crea Diem!

Inga kommentarer: