måndag 9 juni 2014

Äntligen....


 Känner att det varit snålt med uppdateringar senaste tiden... Våren har liksom försvunnit! Men här kommer "Bröllops tårtan" i runda papp askar jag gjorde till min äldsta dotter Johanna & David i bröllopspresent. K - som i Kinander eller Kärlek...


Dekorerade den både på fram och baksidan, valde gula, vita och gröna blommor som Johanna hade i sin brudbukett. 


En bil dlite ovanifrån också. För er som inte varit inne på min andra blogg kommer även ett foto på brudparet ♡♡♡


Det finns en viss risk att det kommer dyka upp en och annan layout på dem här i bloggen.  Jag har dessutom glädjen att se fram emot ännu ett bröllop, för min andra dotter i augusti. En riktig glädjesommar ♡♡♡

Carpe Diem! 

1 kommentar:

Ziro sa...

Vilken jättefin tårta! Jag är just på väg att göra något liknande och undrar hur stora askar du har använt? Vart köpte du dem?