fredag 15 augusti 2014

Långt emellan inläggen. ..

 Jag har varit lite kreativ i det dolda, men även haft en sommar utan kreativitet!  Så blirdet ibland men nu är jag tillbaks med ny kreativ energi.

Min andra dotter har gift sig ♥ Hurra!
Givetvis skulle jag ha en presentförpackning till mitt egengjorda presentkort. 
Hon samlar på resväskor,  planen var att hitta en på loppis. Nu blev det inte så av olika anledningar utan jag köpte en liten på Panduro.


I botten satte jag fast två foton på S & J


Under locket det fotot som de hade haft med på sina inbjudningar,  men här i svartvitt. Knölade ihop lite silkespapper med färgglada hjärtan på och lade i väskan tillsammans med presentkortet.


Utanpå väskan limmade jag på bokstäver som jag målat gula, bokstäverna har jag också köpt på Panduro. Dekorerade med lite blommor och hjärtan. Sofia gillade väskan och det var ju kul ;) 


Min underbara dotter och hennes man, som nu heter Thulin i efternamn precis som hon. Nu kan de blrja samla på sig en massa gemensamma minnen. 

Ha en bra helg, jag jryoer in i min kreativa bubbla och pysslar lite i min ateljé. 

Crea Diem

Inga kommentarer: