torsdag 23 april 2009

Idag har vi fotat.....

Torsdag = elevens val, idag strålande sol så vi utnyttjade tiden till att testa macro fotografering.
Detta är några av mina foton ;) Så nöjd, vad läckert det är att kunna fota så nära.

Backsippan växer i min trädgård.....



Tre olika kvistar på vår promenad. Jag och tjejerna i fotogruppen, de låg ner på magen/knäna för att fota grässtrån, kottar och annat kul i deras väg. Så härligt roligt att se deras entusiasm.....
Nu har jag scrappat tre LO till vårt Commenius projekt, våra utländska gäster anländer på söndag. Så nästa vecka är full av aktiviteter av olika slag. Jag ser fram emot att få vara med på tre Worksessions och att få bjuda några på middag på tisdag. Onsdag är det avskedmiddag på Hofsnäs Herrgård. Mycket på gång alltså, men allra först så blir det.....
Scrapevent i Helsingborg, vi åker i morgon eftermiddag. Ser fram emot detta så mycket. Vad kul att få se/höra alla nyheter och vad kul att få vara med om sju kurser på två dagar. Gissa vem som kommer vara trött på söndag???
Nu ska jag se till min klädpackning, scrapsaker är redan klart. Har strykit lite och nu gäller det bara att bestämma sig för vad som ska följa med.
Ni, alla mina bloggväner ha en underbar helg. Jag återkommer efter helgen!
Tusen Kramar och en önskan om sol till er alla!!!
Aase



3 kommentarer:

Maria sa...

Nej, jag åker också i morgon fredag, blev lite fle i mitt inlägg (orkar inte ändra :-).

Min jättekram är också med, ses imorgon!

Kram Maria

Karin sa...

Oj, jag har inte packat något alls, men dagen är lång....Visst kommer jag fram så fort jag får se dig!
Kram

ÅsaF sa...

Superfina foton!! Hoppas du får en härlig helg nu! Kram