tisdag 19 maj 2009

DT uppdrag hos Handstämplat maj

Idag lade jag ut mitt DT uppdrag på Handstämplats blogg. Hon är lurig på att hitta på DT upddrag min DT-mamma. Material listan finner ni på butiksbloggen, men här ser ni resultatet av mitt uppdrag :) Förväntan - var temat, foton minst två på en LO, rubons och filtbokstäver.....
Gudsonen vår, på äventyr under sin första "sova-över-helg" hos oss. Vi var jätte förväntansfulla i flera veckor både TG & jag. Underbart att få vara med småkillarna och se dem upptäcka vår värld på Backvägen. Helt annorlunda än deras egen därhemma i Grovare.
Stolt, glad och myclet full av förväntan över att få följa Viktors uppväxt :) Bra tema till fotot och kul att använda fotot en gång till. Jag gillar att scrappa samma foton ibland.
Ikväll sitter jag med datorn i knät och små sneglar på Äntligen hemma. Inte blir det mycket gjort ikväll inte, TG´s öga ser riktigt bra ut som tur är. Ser fram emot fem dagars ledighet. Ska bli så skönt, får se om vi åker till Stugan annars skönt att vara hemma också. Det hänger på om TG kan få en kranbil till hjälp att flytta friggeboden...... Beslut kommer väl i kväll får vi hoppas.
Må gott! Jag klarar mig men det känns lite tufft just nu. Får nog scrappa lite i morgon och muntra upp mig själv lite med ett besök hos frissan :)
Kram kram Aase

7 kommentarer:

MissMian sa...

Wow så underbara!!! förväntan är ju helt otrolig! så snyggt med lå fågel och färgerna är ju ursnygga! Som vanligt har du så underbara foton på dina LOs.

Maria sa...

Jaa, vad säger man? Fantastiskt har jag använt så många gånger nu...
Finfinfinfinfina!!

KraM

Anonym sa...

SÅÅÅ fina och vilka kort!!! Vi hörs imorgon bitti, fika kanske??
kram L

malin sa...

härliga layouter... verkligen jättefina- och fotot med händerna är såå gulligt :) kram på dig, hoppas att du får en fin helg - är du också långledig?

Mette sa...

Mmmmm så himla fina! Helt underbara!

Lotta sa...

Oj vad jag har saknat att inte kunna besöka din häriga blogg....Min dator har ju varit sönder ett tag nu. Så sen sist jag var här har det pluppat upp en massa ögongodis....
För det första, då har så fina foton....jättteduktig fotograf...Sen är ju dina LOs helt underbara....kan ju titta på dom i evighet och bara njuta:)

Karin sa...

Så fina layouter du gjort!! Underbart med den lilla handen, förstår att det är ett favoritfoto!
Ha fortsatt sköna dagar och visst är det härligt med lite extra ledighet!
Kram