fredag 22 maj 2009

Fredag och två lediga dagar kvar :)

Tre dagar av härlig ledighet, så skönt även om kroppen inte vill det jag vill.....
Njutit av en utflykt med Johanna & TG igår, och en idag med TG :) Så skönt att bara vara, jag har så ont att jag blir nipprig, så svårt att sova och vet inte hur jag ska sitta. Tur man har lite roligt att göra. Rasmus är på sitt STCC - race så han kommer inte i helgen, så tråkigt! Samtidigt som jag är så glad för hans skull...... Ja det är väl så det är med stora barn :)
Under gårdagens utflykt köpte jag denna lilla fågel till mitt fågelbad, visst är han/hon söt!!

Denna snyggingen är inte till salu, han är min :) Han har köpt sig en jakthatt på mässan på Elmia i Jönköping idag.... Gissa vem som är nöjd?
Jag för han är så snygg, han för att äntligen köpt en hatt :)
Lite scrap att visa har jag..... En underbara vän och arbetskamrat, min goa Maria.....

Maria, du är en del av mig och en del av mitt liv. Tack för att du ger mig så mycket både glädje och styrka! Det är så skönt med dej, du vet utan att man behöver säga något! Fär mig så värdefullt. Kan ju säga detta här eftersom jag vet att du är kikar in ibland :)
NU, ska jag fortsätta njuta mitt vin och njuta av att det är fredag.....
Kram Aase

4 kommentarer:

malin sa...

visst är det skönt att ha ett par lediga dagar kvar :) hoppas du får det bra, hoppas också att du snart känner dig bättre... han är tjusig i hatten ;) förstår att ni båda är nöjda *ler* kram på dig, ha det gott (och jag tycker också att det vore KUL att ses på riktigt - men snart kommer det nog en mässa igen och då SKA jag dit)

Marie - Med mina händer... sa...

Åh, så underbar layouten är! Vackert foto och härliga färger. Superfin! Liksom din karl, det är väl okej att skriva? Hi hi.
Fågeln skulle gärna få flyga hem till mig... Jag har nog någon fågelholk där han skulle kunna bo...

Kajsa sa...

vad har du köpt på loppis?? jag är jättenyfiken..
snygg hatt TG!
kramen

Sanna F sa...

skönt med långledigt - tråkigt att du har ont!
Underbart fin layout!!!!!
Snygg hatt :)
KRAM