tisdag 9 juni 2009

Var är det fina vädret?

NU vill jag ha värme & sol. Det är väl ändå inte för mycket begärt med skolavslutningar denna veckan. Brrrr, vad jag fryser sitter i soffan med en filt på mig, i juni!
I morgon ska jag träffa min läkare på vårdcentralen så får vi se vad han säger. Men det känns som jag skulle behöva lite mer tid hemma, att bara vara.

Dessa två LO gjorde jag till Allt Om Scrap´s söndagsbilaga 17 maj.....
Underbara Sofia, så lätt till skratt, ett smittande skratt. Jag ler bara jag ser fotot :)

Har några olika foton från detta ögonblick av spontan glädje tillsammans med flickorna förra våren. Har scrappat dem flera gånger på olika sätt med olika tekniker. Gillar att använda stämplarna som en fotomatta, att för en gångs skull inte ha mönstrat papper som jag annars gärna frossar i. Detta använde vi oss av på Scrapeventet och jag gillar det.
Hoppas jag snart får lite ork att scrappa lite, har så mycket jag skulle vilja göra.
Tack för er omtanke i era kommentarer. Kram Aase

6 kommentarer:

Maria sa...

Alldeles nyss var det fint och soligt i typ 5 min:) Vad glad man blir med en gång. Risk för åska har dom sagt så jag skriver fort för jag vill inte köpa nytt modem för säkert 5:e gången.
Du måste vara en solstråle för på alla foton STRÅLAR du mer än solen.

Sköt om dig!

KraM

malin sa...

var rädd om dig... vila och ta det lugnt... layouterna är jättefina :) härliga foton *kramar*

Lisbet sa...

Hej å hå...
Känns att det var längesedan jag avrit ute på bloggrunda. Vilka underbara färger du har använt till denna. Måste titta längre ner nu..

Ha det

Sandra sa...

Lika härliga som vanligt!

Tänkte bara tala om att jag använde din skiss på Veckans skiss till ett kort och en LO som finns på min blogg nu! Passade perfekt till både och!

Kram, Sandra

annika5064 sa...

Ja, mer sol åt folket! Men vi borde väl vara vana; juni är en riktig skräpmånad...

Du är sååååå bra på att scrappa!
Kram
Annika

fialoppan sa...

Aaaa så himla fin den rosa är! Älskar hjärtanen! Kram på dig!