lördag 13 augusti 2011

"Puttenuttigt"


När jag frågade min älskade dotter Sofia om hon ville att jag skulle göra en tavla med hjärta på, (av den modellen som jag visat tidigare i sommar) åt henne blev hennes svar:
 -Ja, det får du gärna men inte så "puttenuttigt", nu fick du något att fundera på!
Undrar om denna duger? Inte är den "puttenuttig"?  Har kört J & D till Säve Flygplats idag på morgonen, de skulle flyga till Barcelona för en veckas semester. På vägen hem var det alldeles perfekt att stanna till hos mina fina vänner E & L i Bollebygd för en Scrapträff, idag fick jag dessutom mycket gjort. I kväll lite lördagsmys med film och lite gott vin, en bra bok och tidigt i säng :)
I morgon tvättstugan, lite hemmafix, pyssel, fota det jag gjort idag och avslutar dagen med en härlig promenad tillsammans med Susanne! En toppen bra plan för morgondagen tycker jag!

Ha en skön lördagskväll alla fina bloggisar!

Kram Aase

1 kommentar:

Fialia sa...

Superfint! Ibland glömmer jag bort att man ju kan skapa annat än layouter med scrapsakerna! Tack för inspirationen. :)