söndag 14 augusti 2011

Sköna söndags rutiner...


Till denna layout hittade jag ett bra citat:
"Ju mer jag tänker på saken desto tydligare tycks det mig att livet är till helt enkelt för att levas" Gothe

Har hittat sköna söndagsrutiner, tvättstugan, sortera och stryka tvätten, hemmafix, laga mat och avsluta dagen med en rask promenad tillsammans med min vän och arbetskamrat Susanne. Det känns som ett bra avslut på veckan och en lugn start på nästa vecka. Veckorna bara rusar iväg, på torsdag börjar skolan igen och snart är det september. Jag har alltid gillat hösten jätte mycket och i år känns det skönt att ha landat i livet igen att jag åter kan njuta och se fram emot saker som ska hända. 
Att tända lite ljus, och njuta av en bra bok, en härlig film eller lyssna på musik och scrappa.
Full fart i veckan med arbete, träning och kvällsmöten men hoppas hinna scrappa lite mer nu när scrapblocket har släppt, det har varit grymt roligt att hålla på i helgen och jag har ju en stor hög med  Italien bilder och en stor hög med sommaren bilder att ta hand om :)

Ha en skön kväll, jag ska titta på Morden i Midsommer.

Kram Aase

Inga kommentarer: