torsdag 9 februari 2012

Nya alster

Alla layouter är hämtade från senaste numret av Inspirationsbilagan i januari hos AOS. Tidningen hittar du här. En underbar bilaga fylld med vackra ting, designteamet har verkligen visat sin styrka och kompetens i detta nummer!!!


Tema: I mitt hjärta, journalingen är kort.... I mitt hjärta växer kreativiteten. Precis så känns det just nu med alla spännande utmaningar jag har framför mig i vår.


Tema: Me. myself & I. Om hur viktigt det är att andas, ta det lugnt och hitta balansen i livet....



Tema: Vardagshändelser, "Kaffetåren den bästa är bland alla jordiska drycker" hör goa mamma nynna den när hon var kaffesugen under min uppväxt...

Idag är det en ny dag, med nya möjligheter. Har redan hunnit en hel del, tvättat fyra maskiner som snart alla hänger på tork. Varit hos sjukgymnasten och på vägen dit och hem fick jag min raska promenad. Snart är det dags för jobb några timmar. Till kvällen kommer jag göra det jag känner för just då. För just nu behöver jag nog varva ner lite efter en fartfylld vecka.

Ha ett fint slut på arbetsveckan!!

Kram Aase!!!

Inga kommentarer: