onsdag 7 mars 2012

Färg

Färg ger mig glädje, färg ger mig kraft och ork! Färg ska avnjutas, av ögonen.
Att med mina händer få kladda, måla, spackla och klippa & klistra fyller mig med inspiration och kraft. Någon gång varje dag gör jag något som fyller mig med energi i form av att vara kreativ. Jag har gjort om min hallvägg som ni ser nedan, satt in tavlor i ramarna där det förut hängde svart vita foton. Jag älskar svartvita foton, men just nu behöver jag uppleva och få energi av färger.

 Igår var jag & LillSis iväg och träffade två underbara kvinnor. Nya bekantskaper som vi ska utbyta ideér och nya projekt med.  Som vanligt går munnen på mig mest hela tiden. Jag är en riktig "tjötmoster", men släpper någon mig fri att prata om det jag brinner för tar det liksom aldrig slut...Jag älskar att inspirera om det jag tycker om, scrapbooking, färg och allt kreativt som man kan göra. Så nu är massa roligheter på gång så det är bara att hålla ögonen öppna framöver!

NU är det dags att slutföra lite skriveriarbete som ligger efter sedan skolan, i morgon är det sovmorgon och jag ska nog "kladda" med lite färg innan jobbet!

Ha en skön kväll!

Kram Aase!

1 kommentar:

Kajsa sa...

åh vad snygga tavlor.. vad glad man blir av dem.. kul att variera i ramarna.. löve ya tjötmoster.. stoooor kram till dej, världens bästa storasyster..