tisdag 10 juli 2012

ART-journaling


När jag gick i skolan var mina marginaler i kollegieblockket alltid fulla av klotter. Blommor, snirklar, hjärtan allt i en salig blandning. Denna sidan i min ART-journalingsbok påminner mig om detta klotter. Minnen från förr dök upp, men nu är det mera färg och inte bara en blyertspenna eller en bläckpenna. Att fylla min bok med olika tekniker, material, färg och form kommer ta tid. Men det är så kul och inspirerande att få släppa loss det som finns inom mig. Nu finns det chans för mina ideér att bli gjorda och en del av alla min tankvärda ord kommer till användning, perfekt!

Idag har jag fått ett besök som gjorde mig jätte glad, en av alla dessa fina scrappare jag lärt känna hörde av sig och kom på en kopp kaffe. TACK! Monica, så mysigt och ett jätte tack för de små, ursöta "grisänglarna" som du köpt till mig. Din omtanke värmer och gjorde mig varm om hjärtat!

Semester är skönt, att få göra det som känns bäst för stunden njuter jag verkligen av. Hoppas ni alla bloggisar har det lika skönt som jag. För det är alla värda, lediga dagar utan stress ♥ ♥ ♥

Ha det bäst!!!

Kram Aase!

Inga kommentarer: